Already read: May and June 2023

Zdravíčko. Jak se Vám daří? U nás je to teď boj. Prcek se furt vzteká, nic ho nebaví.. Jsem z toho akorát podrážděná.. Ale bohužel nic s tím neudělám, jen musím vydržet.. To ale neznamená, že zapomínám na čtení. Kdepak. Bohužel jsem, ale dva měsíce musela spojit, jelikož nemám vůbec čas něco psát a už vůbec ne číst blogy :/ A to mě mrzí.. Když to vyjde, napíšu nějaký článek pak..

Teď jdeme na knihy. Za květen jsem přečetla 3 knihy.

Nejdříve jsem přečetla Milenka pout zbavená. Kniha nebyla špatná, ale přišlo mi spíš, že se řeší jiné postavy než o které to mělo být.

Dále to byla jednohubka od Penelope Bloom Jeho zákusek. Opět musím říct, že kniha se mi četla velice dobře a rychle. Hlavně oddechovka.

Poslední květnovou knihou byl Zjizvený král. Líbilo se mi více pohledů.


Za červen jsem přečetla 7 knih.

Jako první bylo pokračování Vláda vlků. Zoje jsem si pořád nemohla přijít na chuť. Ninin příběh mě bavil víc.

Pak to byla tahle povídková kniha Trnitá řeč. Příběhy se mi vůbec nelíbili, až na jeden nebo dva.

Dále oddechovka Jeho balík. Kniha mě velice bavila a opět se rychle četla.

Následovaly tři mangy. Orange - sedmá kniha a další díly Spy X Family 7 a 8.

Měsíc uzavřela kniha Panda a dráček - Cesta.


A co Vy? :)

Komentáře

  1. stihla jsi toho přečíst opravdu hodně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu knihu neznám. Já teďka čtu: Kde zpívají raci. A za měsíc červen jsem přečetla celkem dost knih, jsem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat