Knižní výzva pro rok 2023

Ahojte. Přicházím s další čtenářskou výzvou. Narazila jsem na ni na facebookové skupině Knižní závisláci. Proto jsem hned neváhala, navštívila stránku slečny a rozhodla se hned zapojit. 

Výzva není vůbec složitá. Každý měsíc přečíst jednu knihu, kterou máte už dlouho (v mém případě dlooooooooooouho) v knihovničce. Skvělá výzva pro někoho jako jsem já!

Šablonu jsem si vytiskla a nalepila do svého deníčku s výzvami. Myslím si, že tohle bude hodně jednoduchá výzva :) Mám v plánu přečíst opravdu knihy, co mám v knihovně od počátku. Jen doufám, že mi to vyjde :)


PŘEČTENO

1. Čarodějka stínů - Kalayna Price
2. Griša: Světlo a stíny - Leigh Bardugo

Komentáře

  1. To je moc hezká výzva. :) Já se účastním na databázi knih a pak jedné, která se objevila na Instagramu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podobnou výzvu máme taky, jen s tématem deskových her :-) ty jsou u nás číslo jedna když mrně spí :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se účastním výzvy na databázi knih :-)

    OdpovědětVymazat
  4. to je dobrá výzva :) přeji hodně štěstí v jejím plnění :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super výzva, vím, že loni ke stejnému cíli inspirovaly Reknihy. Mým cílem bylo zredukvoat už loni můj seznam nepřečtených knih a měla jsem obrovskou radost, že takto jsem přečetla 9 knížek. I letos bych v tom ráda pokračovala, tak snad se zadaří třeba i těch 12😃

    OdpovědětVymazat

Okomentovat