Čtenářská výzva Databáze knih

 Zdravím. Opět tu máme další výzvu, do které jsem se rozhodla zapojit. Řekla jsem si, že to zkusím. Popravdě si ale nemyslím, že bych celou výzvu splnila, ale kdo ví? Třeba se mi poštěstí. 

Do výzvy jsem se pustila i trochu na popud kamarádky. Ale zase za každou cenu, abych si znepříjemnila čtení to plnit nebudu určitě. Mám dost svých knih, co potřebuju přečíst :D Jasné, některé témata se mi hodí do krámu, ale některé zase nejsou můj šálek čaje. Např. číslo 2 nebo 10. Popravdě ani 6 se mi nelíbilo. Ale tak uvidíme.


 1. Kniha, jejíž autor nosí brýle

 2. Kniha, která se odehrává v 16. století

 3. Kniha od Jane Austen nebo Stephena Kinga

 4. Kniha, která obsahuje mapu

 5. Kniha, jejíž hlavní postava je alkoholik

 6. Kniha od ukrajinského autora/autorky

 7. Kniha o zakázané lásce


 8. Kniha, jejíž autor zemřel v roce 2022

 9. Kniha z bazaru DatabazeKnih.cz

 10. Kniha o boji za lidská práva

 11. Kniha, kterou nebudete číst poprvé

 12. Kniha od začínajícího autora

 13. Kniha s místností v názvu


 14. Kniha, která je součástí série

 15. Kniha napsaná dvěma autory

 16. Kniha se štítkem “tajemství” na Databázi knih

 17. Kniha, která má žlutou obálku

 18. Kniha, jejíž děj se odehrává ve vesmíru

 19. Kniha, která má více než 5 cz/sk vydání

 20. Kniha poprvé vydaná v roce 2023 (nová kniha)


Postupně budu aktualizovat a ráda bych po čtvrt roce dělala shrnutí, jak si vedu :) Doufám, že se mi to podaří :D

Vaše Krista

Komentáře

  1. Zajímavá výzva, asi bych ji plnila hodně dlouho

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji záměrně neplním, ale přečtu dost knih, jak dětských tak pro dospělé, tak si myslím, že ji splním i tak.

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, zaujimava vyzva. :) Ja si uz dlhodobo vyberam predovsetkym horory, thrilery a detektivky, co mi pripomina, ze by som mala opat navstivit kniznicu. :) Asi by som ju nedokazala splnit, ale uznavam, ze je to skvely napad, ako precitat viac knih :)

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda! Já jsem ve výzvě taky zapojená a musím souhlasit... Několik témat se mi taky nelíbilo a u některých doposud nemám žádnou knihu :D Nevím, tento rok mi ta výzva nějak nesedne. Tak uvidíme, kolik toho přečteme a splníme :-)

    OdpovědětVymazat
  5. šestka se mi také nelíbí, ale mám tam stejnou autorku :D a u té dvojky se také bojím, že to nesplním :) ale už mám splněno šest témat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také se jí účastním. Zatím mám splněnou jednu výzvu, a to knihu od dvou autorů, kam jsem zařadila Dash a Lily. :D Držím palce při jejím plnění. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat