Křtiny, pohádkový les

 Ahoj, 

opět po delší době nějaký ten článeček. Jak se Vám daří? My už jsme s prckem tak nějak sehraní. V květnu byly docela nabité víkendy. Pořád něco. Hlavní událost byly křtiny našeho prcka. 

Naplánovali jsme je na 13.5. To byly Filipovi přesně dva měsíce. Pozvali jsme rodinu na obřad a pak pohoštění. Udělali jsme to v restauraci, protože si nedokážu představit, jak bych k nám dostala 24 lidí, navařila jim, obsluhovala a pak to uklízela s malým. V kostele byl Filda jak beránek, ze začátku ho trochu probudili varhany, ale pak ani nevěděl, že ho křtili. Poseděli jsme chvilku a pak se všichni rozešli domů. V pondělí měl malý první očkování, kde mu dávali včeličku. Oplakala jsem to snad víc než on. Ale zvládli jsme to.

O týden později, tj. 20.5. měla křtiny neteř od manžela (ano vím, že je i moje, ale abyste byli v obrazu).  Teď začátkem června jí byly tři roky. Rodičům se asi nějak nechtělo nevím. Jejich věc. Ale když jsme řekli, že budeme mít křtiny, nemohli se nechat zahanbit. Přitom tu první pokřtěnou mají. Co si budeme, tříletá se nechtěla nechat pokřtít (polét svěcenou vodou), brečela u toho. Proto je pro mě lepší, když je ještě miminko a neprotestuje. Pohoštění udělali u nás. Takže dojela ještě švagrova rodina k nám. Nelíbilo se mi to, ale já jsem v tomhle malý pán. S tím si musí udělat pořádky tchán. Moc jsem s nimi stejně neseděla.. prcek byl jakýsi ukňouraný, takže jsem ho buď krmila nebo se ho snažila uspat, pak jsem šla na procházku.

O další týden později jsme byli na pohádkovém lese. Dlouho jsem na žádném nebyla a na tento jezdíme každý rok, ale jak byl covid a ty omezení, tak myslím dva roky nebyl. Tak jsme vyrazili i s malochem. Víceméně jsme dojeli, malého nakrmili, chvíli koukal kde to je, pak jsme ho dali do kočárku a usl. Takhle to bylo myslím asi ještě dvakrát. Po pohádkovém lese jsme neplánovaně jeli ještě ke kamarádům. Chvíli jsme pokecali a jeli domů.

Teď v úterý jdeme s malým na další očkování. A budou mu přesně tři měsíce. Letí to hrozně moc. nebojte číst stíhám, i když míň :D

Vaše Krista

Komentáře

  1. tak příští rok už se může malý zúčastnit pohádkového lesa :) a vysoutěžit si nějaké odměny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, toto letí! Už 3 měsíce? WOW. Pohádkový les si malý užije víc určitě za rok, za dva :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat