Bookcase March and April 2023

Ahojte. Duben je za námi a já si tenhle článek nemůžu odpustit. I když jsem musela spojit dva měsíce 😅 Holt toho času není teď tolik, nebo si to neumím s prckem zorganizovat 🙈
Jako první knihu v březnu jsem si pořídila tuhle - Procitlý milenec. Nebudu lhát, ale ta série bude snad nekonečná 😁

Další kniha co mi přišla a na kterou jsem se těšila byla Ve stínu popela. 

A jako poslední mi přišly tyhle knihy plus plátěná taška a záložky. Až pak jsem zjistila, že ty záložky už mám. Tak jsem je dala kamarádce. Za tu plátěnku jsem ráda, páč Šest vran jsem si neskutečně oblíbila. Už jsem si dokonce hledala aj nějaké tetování :D



V dubnu jsem pořídila prckovi tyhle pohádky. Když je spokojený, tak mu je čtu.


Dále u Dobrovského byl výprodej, tak jsem si pořídila tyhle knihy a pak ještě 3 e-knihy, konkrétně V zahradě zášti (Camilla Bruce) Ztracená nevěsta (Rowan Coleman) a Láska (Geneva Lee).



A nakonec Luxor měl akci 10 knih za 500,-. Neodolala jsem, vzala jsem nějaké knihy pro sebe, pro mamku, pro ségru a pro neteře. Už k narozeninám a tak.




A co Vy? Pořídili jste si toho hodně za tyhle dva měsíce?
Vaše Krista

Komentáře

  1. to byly dva bohaté měsíce :) já si toho pořídila rozhodně méně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné kousky jsi pořídila. :) Ono se časem ten čas s prckem najde. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Triologii od Mony Kasten jsem četla ♥ Jinak já teď konečně zase něco málo přečetla, tak taky bude článek :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat