Already read: April 2023

 Already read: April 2023

Zdravíčko. Duben je za námi. Musím říct, že byl docela náročný. Stále se sžívám s prckem, do toho manžel si hledal novou práci. No nebylo to lehké. A taky jsem přečetla jen jednu knihu.. Bída, hrozná.. Ale co se dá dělat. Konec měsíce jsem se snažila zachránit, tak jsem aspoň další rozečetla, víceméně jsem ji skoro přečetla, ale pár stran mi chybělo no..


Ve stínu popela - Jennifer L. Armentroutová
Upřímně jsem čekala od knihy víc, na to jak to Humbook velice vychvaloval až do nebes, to taková bomba nebyla. Příběh se mi líbil a asi až ke konci to konečně začalo mít nějaké grády. Takže jsem zvědavá na další díly.


Co Vy? 

Komentáře

  1. sice jednu knihu, ale obsáhlou knihu :) sérii mám doma, ale čekám, až vyjdou všechny díly :D

    OdpovědětVymazat
  2. To já teďka budu číst Alenu Mornštajnovou Les v domě. Prý je to masakr. Hodně čtenářů říkalo, že nemělo několik hodin slov, že je to úplně rozložilo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat