Already read: March 2023

Already read: March 2023
Ahoj. Žiju. Porod dal zabrat, ale žiju. Mám v plánu rozhodně napsat článek, ale pořád se sžíváme s prckem a jsem ráda, že jsem stihla napsat aspoň tohle. 
Za březen jsem do porodu chtěla přečíst dvě knihy a to se mi povedlo, další dvě po porodu byly bonusovky.

Milenec jen můj - J. R. Ward
Můj cíl bylo přečíst nějaké Bratrstvo, to se mi povedlo. Občas jsem nějaké pasáže bezduchých přeskočila, protože mě nebavily.

Jeho banán - Penelope Bloom
Pustila jsem se do téhle série. Tenhle díl nebyl špatný, ale pět hvězd bych mu nedala. Občas jsem se i zasmála.

Ostrov na konci všeho - Kiran Millwood Hargrave
Po porodu jsem se snažila nějak relaxovat, nakonec jsem sáhla po téhle knize a jsem za to ráda. Příběh mě dostal a hodně dobře se mi to četlo.

Její třešničky - Penelope Bloom
Tenhle díl se mi líbil víc než první.


Kolik jste toho přečetli vy?
Vaše stále vyčerpaná Krista

Komentáře

  1. ať uzlíček dělá radost ;) já stihla přečíst šest nebo sedm knih, ale ne zrovna tituly, které by se mi líbily :)

    OdpovědětVymazat
  2. V březnu jsem stihla nějakých 10 knih, ale nepočítám to. Těším se na článek :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Okomentovat