Poslední dny těhotenství

 Zdravíčko. Dnes je 9.3. 6:49 (když to píšu) a nemůžu spát. Jaká pak novinka. Špatně spím už jakou dobu, ale dneska je to výživné. Skoro každou noc jdu minimálně 3x na záchod. Po poslední zastávce se mi ale stává, že už neusnu. Někdy čumím 2 hodiny do blba, než mě zase konečně přemůže spánek. Dnešek bohužel ne. Proto jsem si řekla, že je ideální čas napsat za deštivého rána něco, co Vám řekne, že stále žiju. I když je dost možné, že článek vyjde až po porodu.

Zhruba dva týdny zpátky od dnešního data, jsem byla na kontrole u svojí gynekoložky. Klasická prohlídka plus ozvy. Paní doktorka mi dala žádanku na vyšetření a registraci do porodnice. Hned jak jsem dojela domů, volala jsem si tam. Objednaná jsem byla za týden. Jelikož jsem byla celý týden jakási majzlá, hodně jsem odpočívala. V pondělí mi bylo nehorázně špatně od žaludku. Ve středu jsem zase celý den upadala do dřímoty a nevylezla z postele. Čtvrtek jsem měla energie na rozdávání. Opravdu to nechápu. V sobotu jsme si domluvili auto na stěhování nějakých věcí od našich. Hlavně seno pro králíky a pak ještě nějaké drobnosti-ohrádku, židličku, kolébku.. Vše jsme zvládli, ale já byla úplně unavená. Neděli jsme prolenošili u televize.

V úterý, to bylo 7.3. mě manžel vezl do té porodnice. Vyplnila jsem nějaký papír o sobě a komu se může říct můj zdravotní stav. Ani ne pět minut po nás došla mamina v bolestech, že rodí. Nebudu lhát, trochu mě to vyděsilo. Za 20 minut přišla sestra oznámit jejímu otci, že mimčo už je na světě. Rychlý. A za mě asi nejlepší :D No ale dál. Sestra si mě pozvala k sobě a probírali jsme můj zdravotní stav a jestli se s něčím léčím. Trošku se divila, že mě paní gynekoložka posílá až takhle pozdě na registraci (v ten den jsem byla 39+2), ale vše jsem jí řekla a už jen čekala na přijetí do ordinace k doktorce. Paní doktorka strašně milá a příjemná. Vyšetřila mě, udělala ultrazvuk prcka. Pozvala si mě na kontrolu na pondělí, den po termínu pokud neporodím. Prý je všechno v pořádku a nemám se čeho bát, malému se ještě nechce :D Dostala jsem papíry na vyplnění k porodu. Na ty se musím ještě podívat a vyplnit je. 

No a jak se vlastně cítím? Hrozně :D

Ale néé, není to úplně nejhorší. Jen mě už strašně bolí záda, když ležím. Prcek se furt vlní, mám pocit, že je to chobotnice. Končetiny všude. Mám něco s levou rukou. Jako kdybych měla zánět karpálních tunelů, ale to je blbost.. nebo co já vím? Kolikrát v ní nemůžu nic udržet, nebo mě bolí. Prsty kolikrát neohnu ani do půlky. A dnes mi to samé udělalo i s pravou rukou. Třísla a stydká kost taky bolí jak čert. Sem tam mi jednou nebo dvakrát za den ztvrdne břicho. Jen na chvilku. Hlenová zátka mi už pomalu odchází. Asi týden. Takže je dost možný, že prcek půjde ven na termín. Ale jestli je po mě, tak si dá týden čas. Přece nepůjde to takového špatného a mrazivého počasí :D 


13.3.2023, 20:29

Tak už mám porod za sebou :) plodová voda mi praskla 12.3. Večer, v 10 večer začali kontrakce a ráno byl náš Filípek na světě :)

Komentáře

  1. gratuluji a přeji zdraví :) a užívejte si společné chvíli krásně a naplno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, jsem ráda, že ses ozvala, moc moc gratuluju! Ať Filípek prospívá a jste oba zdraví :) Napíšeš o tom, jaké to všechno bylo? Jestli se ti bude chtít? Ráda si to přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obrovská gratulace!! Užívejte se :*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat