Nákup na Shein

 Zdravíčko. Jak pak se Vám daří? Já jsem stále celá a neskutečně se těším, až mě už nic nebude kopat do žebra! To jsou muka. 

V dnešním článku se s Vámi podělím o radost, kterou jsem si udělala. Už nějakou dobu jsem měla vyhlídnuté věci na Shein, jenže jsem se k tomu pořád neměla. Nakonec jsem tam přihodila ještě pár věcí. Jenže se mi zdálo, že toho mám nějak málo a platím moc :D Jasné, kupóny jsem nějaké měla, ale nedalo mi to. Nakonec jsem psala ségře, jestli z tama taky něco nechce, protože vím, že ona je do Sheinu docela nadšenec. A nemýlila jsem se. Naposílala mi asi 10 věcí!! Byla katastrofa to hledat. Pak prý ještě, že z tama chtěla něco druhá ségra, tak jsem řekla, ať mi to pošle až na další den, že nemám už kapacitu něco hledat (bylo to po deváté večer, ne-li později). Na druhý den jsem se teda mordovala s hledáním zase. Asi nějakých šest věcí chtěla. Říkám super, tak já to jdu objednat. Ještě jsem se ptala manžela, jestli ještě něco nechce. Chtěl obal na mobil a pořád se nemohl rozhodnout jestli ano nebo ne. Hrozný to chlap :D Takže jsem nakonec čekala až do večera, než jsem se dočkala odpovědi. Objednala jsem to. No a pak jsem objednávala ještě jednou asi za 10 minut, protože jsem tam něco nepřiložila. Každopádně 14. února večer jsem to objednala a první balíček mi přišel už 21. února! Nechtělo se mi tomu věřit. No a teď se teda podíváme na ten první balíček.


Pokukovala jsem po nějakém oblečení. Měla jsem vybraný tenhle set na léto na spaní. A i abych překvapila manžela. Také jsem si objednala šaty.
Foto je ze Sheinu, protože jsem byla rychlejší a hodila to do pračky dřív, než jsem to vyfotila :D

Jelikož jsem prostě pošahaná, pořídila jsem tohle dinosauří světýlko. 
Říkala jsem si, že to pak bude moct využít i prcek časem :)

Pro manžela obal na Airpody :)

➖➖➖➖➖➖➖➖

V druhém balíčku, který došel o den později, byly obaly na mobil a kobereček na záchod :)
Manželovi jsem nakonec vzala dva obaly s motivem vesmíru. Sobě jsem vzala dinosaura :D



Co vy? Nakupujete na Sheinu?
Vaše Krista

Komentáře

  1. Dinosauří světýlko je super :D Já jsem hodně o Sheinu četla/slyšela, ale nějak jsem to víc nezkoumala, až jsem to konečně vyzkoušela a zatím jsme si (s mamkou) objednaly něco třikrát. A brzy asi počtvrté, protože chceme obě nový mobil a jsou tam super obaly :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou nádherné. Do těch bych šla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já na Shein nakupuji moc ráda, dokonce mám teď v rozepsaných další článek ohledně nových produktů. Oblečení tam moc nenakupuji, naposledy jen plavky a noční košili. :-) Zrovna včera jsem zase sjížděla a dávala věci do košíku :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké produkty. Nejvíce se mi líbí ty šaty <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat