Already read: February 2023

 Already read: February 2023

Ahoj lidi, jak se Vám daří? Únor je za námi. Utekl rychle. Ale já jsem nezahálela a četla jak divá. Kupodivu. Momentálně mám 9 dní do porodu. Jsem zvědavá jestli ještě něco přečtu :D
Za únor jsem přečetla 9 knih.


Griša: Bouře a vzdor, Zkáza a naděje - Leigh Bardugo
Dočetla jsem sérii Griša. Musím říct, že ty další dva díly se mi líbili méně než první díl, ale pořád jsem nadšená z příběhu a děje. Nad postavami jsem víc protáčela očima. Rozhodně jsem si oblíbila Nikolaje a je mi líto jak skončil. A vůbec se mi nelíbí s kým nakonec skončila :D

Život svatých - Leigh Bardugo
K sérii Griša jsem si také přečetla tuhle dodatkovou knihu. 

Srdcerváči 1 - Alice Oseman
Přečetla jsem si znovu tuhle sérii. Do své knižní výzvy počítám ale jen první díl. Knihu jsem si vybrala i do čtenářské výzvy. 

Fantastická zvířata. Brumbálova tajemství: Úplný scénář - Joanne Rowling & Steve Kloves
Do knihy jsem se pustila, abych mohla mrknout na film. 

Šest vran, Prohnilé město - Leigh Bardugo
Nakonec jsem se ještě pustila do téhle série, protože jsem měla čas než skončí únor :D První díl musím říct, že se mi do půlky neskutečně vlekl. Postavy jsem si docela oblíbila. Ale občas zmatek v těch jménech.

Jak vytrhnout velrybě stoličku - Marie Poledňáková
Knihu jsem četla do čtenářské výzvy. Moc mě to nebavilo.

Démon z lesů - Leigh Bardugo
Po komiksu jsem sáhla opět skrz to, abych nemeškala se světem Griši. Myslím, že se povedl, ale možná bych uvítala trochu něco jiného.


Kolik jste toho přečetli Vy?
Stále těhotná Krista


Komentáře

  1. Posílám ti spoustu síly ❤️ poslední dobou hodně čtu. Musím si dávat počet stránek, abych dělala i něco do školy, ne pořád jen četla 😂

    OdpovědětVymazat
  2. krásné kousky :) ještě Zjizveného krále a Vládu vlků ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Srdcerváče jsem četla, jinak nic :-) Teď čtu detektivku - Nevítaný host. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat