Lednové shrnutí

 Zdravíčko, jak se Vám daří? První měsíc v tomhle roce máme za sebou. Jak jste ho nastartovali? U mě začal docela bídně. Zkusím článek rozdělit do pár sekcí a ke každé se nějak vyjádřit a tak. Jinak mi přijde, že se v lednu toho moc nestalo, ale možná se jen mýlím a zdá se mi, že se nic nestalo :D

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Hned na nový rok mi rodina přijela oznámit, že se rodiče budou rozvádět a stěhovat. Hráli tam roli finance. Všechno na mě vybalili. Byla jsem v šoku a nevěděla co jim na to říct. Co si budeme, na psychiku mi to moc dobře neudělalo. Pořád se to všechno snažím zpracovat...

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Těhotenství stále trvá :D Celý leden je to dobrý, ale malej kope o stošest. Na konci ledna jsem začala krvácet, takže mě to dost vylekalo a jela hned na gyndu. Doktorka mě vyšetřila, všechno vypadalo v pohodě. Dostala jsem ale antibiotika, jelikož mám zánět. Mám se vyhýbat fyzické zátěži, mám klidový režim a musím polehávat. Snažím se co to jde. Termín porodu mám 12. března.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Jak už jste mohli vidět, účastním se čtenářských výzev. První je klasika, že chci přečíst 30 knih. Tu můžete najít tady. Další výzva je na celý rok, kdy každý měsíc přečtu knihu, kterou mám už dlouho v knihovničce. Tu najdete zde. No a nakonec jsem si řekla, že zkusím aj výzvu na Databázi knih. Článek napíšu co nejdřív a budu postupně aktualizovat. 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Dále jsem si udělala seznam, co chci za leden stihnout. Rozdělila jsem si to do několik kategorií a ty Vám teď ukážu. Můžete si přečíst, co jsem nebo jsme zvládli. Udělala jsem si na to speciálně sešítek. A jsem opravdu zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :D Aj kdybych měla zůstat jen u kategorie Knihy.

Seriály

✅To hot too handle 4. řada
✅Wednesday
✅Koruna 5. řada
✅Winx Saga: Osud 1. a 2. řada

Knihy

✅Zaklínač 6 (komiks)
✅Němý hlas 7
✅Čarodějka stínů
✅Tanec stínů
✅Vzpomínky stínů

Těhotenství

✅Přebrat pytle s oblečením
✅Oprat oblečení
✅Nachystat tašky do porodnice
✅Zajistit pediatra
✅Mateřská
✅Těhotenské focení
✅Postavit postýlku

Dům

✅Položit lino na schody
✅Povyhazovat věci z chodby, Vymalovat chodbu
✅Umýt okna v podkroví

✅Relaxovat
✅Napsat články na blog
✅Přeorganizovat knihovnu
✅Dát k prodeji knihy


❌Dahmer - podívala jsem se na první díl a moc mě to nenadchlo
❌Domluvit prohlídku v porodnici - původně jsem opravdu chtěla, ale když mi to už po několikáté nevyšlo, tak jsem se na to vyprdla
❌Zapsat čtenářský deník - jsem dost pozadu.. Nejsem schopná si je zapsat.. chybí mi zapsat 15 knih, teď už možná o něco víc

Myslím, že jsem toho zvládla docela dost. Uvidíme co bude v únoru :)

Na konci ledna k nám dorazila manželova teta na prodloužený víkend. Užili jsme si to a trochu jsem vypustili páru. Zahráli deskové hry. Odpočinuli si. Koukli na první dva díly Survivoru - k tomu se pak vyjádřím..

Vaše stále těhotná Krista

Komentáře

  1. hezky odpočívejte a přeji, ať se malému daří :) a už žádné zdravotní komplikace :)

    jinak stihla jsi toho za leden dost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, stihla jsi toho opravdu hodně! Hlavně odpocivej ❤️ já byla v lednu na lyžáku a měla jsem zkoušky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat