Koruna 5. řada

Ahojte. Jak se Vám daří?
Seriál Koruna Vám asi nemusím vůbec představovat. Seriál k britské královské rodině. 
V listopadu vyšla pátá řada. Což znamenalo, že si ji nesmím nechat ujít. Ale nechala jsem si ji až na leden. Moc k tomu nemám co napsat, proto jen sepíšu dojmy, co se mi líbilo/nelíbilo. 

Pátá řada se víc zaměřuje na Dianu a Charlese, konkrétně jejich rozvod. Pátá řada také znamenala změna obsazení. Když jsem se dozvěděla, že královnu Alžbětu má hrát Imelda Staunton, která hrála růžovou jedovatou babu v Harrym Potterovi, nebyla jsem moc nadšená. Ale dala jsem tomu šanci. 
Přišlo mi, že série se zaměřuje moc na politiku a vztah Diany a Charlese. Některé díly jsem vůbec nechápala, jak tam zapadají. Byly nudné a nebavily mě. Musela jsem se do toho občas i nutit. Naštěstí jsem si to pouštěla při skládání puzzle, takže mi pár dílů uteklo.

Popravdě jsem trochu zvědavá, jak se to bude vyvíjet. Ale doufám, že se děj zlepší.

Viděli jste Korunu?
Vaše Krista


Komentáře

  1. O Koruně jsem slyšela, ale neviděla ji

    OdpovědětVymazat
  2. zaregistrovala jsem, že takový seriál je, ale neláká mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. O tomto jsem se opět dozvěděl až díky tobě. No upřímně nevím jestli se na to chci podívat, ale uvidím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat