Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství

Ahojky. Jak se Vám daří? Za týden je konec února. Strašně to přeletělo. Musím se pochválit, že jsem aspoň jeden film shlédla :D Jinak už odpočítávám dny do porodu.


O čem film je?
Profesor Albus Brumbál ví, že mocný temný kouzelník Gellert Grindelwald je na cestě převzít moc nad kouzelnickým světem. Protože není schopen ho zastavit sám, pověří magizoologa Mloka Scamandera, aby vedl neohrožený tým kouzelníků, čarodějek a jednoho chrabrého mudlovského pekaře na nebezpečné misi, kde potkají stará i nová fantastická zvířata a střetnou se s rostoucí armádou Grindelwaldových následovníků. Ale jak dlouho bude moci Brumbál zůstat stranou, když jsou sázky tak vysoko?

Názor
Jelikož jsem četla knihu, nemohla jsem si nechat ujít film. V knize jsem se trochu plácala, ale film byl docela dobře zpracovaný. Sice jsem trochu nepochopila, o jaké Brumbálova tajemství se jakože jedná, ale co už. Mlok ani Jacob nezklamali. Chvíli jsem nemohla zkousnout novou image Credence. Jinak celkově film hodnotím jako docela slušný. Pro mě takový průměr trochu no. Jinak samozřejmě jim neodpustím, že mi vyhodili Johnyho Deppa!!

Viděli jste film?
Vaše Krista

Komentáře

  1. ještě jsem nestihla vidět, ale mám v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem film neviděla :-) Ani nevím, zda se koukat chci :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Zní to zajímavě, až díky tobě jsem se dozvěděl, že vůbec něco takového existuje, díky! Možná se někdy podívám. 😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat