Bookcase February 2023

 Zdravíčko. Únor je již skoro za námi. Přicházím s článkem, kde se dozvíte, jaké knihy jsem si pořídila. Ano, určitě po tom hrozně prahnete. Takže nebudeme zdržovat a jdeme na to. Ještě podotýkám, že za leden jsem si nekoupila žádnou knihu a to je pro mě úspěch. Jsem zvědavá, jestli se mi to povede ještě nějaký měsíc.


Navštívila jsem prodejnu Dobrovského. Po třech knihách jsem pokukovala už nějakou chvíli, ale až teď jsem se nakonec rozhodla do toho jít. Jako první jsem sáhla po knize Satanovo sousto. Další byla Neklidná krev a Vlk. Nakonec jsem neodolala ani čtvrté knize Slečna Marplová: Dvanáct nových případů.

Jelikož vyšel další díl Spy X Family, nemohla jsem si ho nechat ujít. A druhý díl Dotek jako led si ke mně taky našel cestu.

Pouze šest knih jsem si pořídila. Na moje poměry docela slušný :D
Vaše Krista

Komentáře

  1. jelikož sis v lednu nic nepořídila, tak šest je slušné :) přeji, ať se ti knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné knihy, Neklidnou krev miluju :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kousky sis pořídila, přeji, ať se líbí. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat