Aqualand Moravia

 Ahojky. Dneska přicházím jen s takovým zážitkovým článkem. Jak se Vám daří? Já musím říct, že u mě se asi začalo projevovat tzv. hnízdění. Pořád bych něco uklízela, chystala.. ale nemám na to energii. Nojo, tři týdny zbývají. Musím se šetřit. 


Minulý týden mi volala mamka, zda mi psala teta. Vůbec jsem netušila o čem mluví a taky jsem jí to řekla. No ve zkratce, jelikož děti mají jarní prázdniny a moje mamka a teta se strýcem mají dovolenou, vymysleli, že by s nimi jeli do Aqualand Moravia. A jestli nechci jet s nimi. Jelikož jsem snad už od prosince chtěla jet někam do vody, abych nadlehčila to své pidi břicho (hehe), tak jsem souhlasila. V pondělí jsme se domluvili s mamkou, že nakonec vezmu já naše auto a odřídím to. V úterý jsem si natankovala, vše zkontrolovala. 

Středa nastala a já je o půl deváté vyzvedla. Frčeli jsme si po dálnici. Cesta utíkala a byla v pohodě, jen kolem Brna byl provoz hustší. A jelikož nenávidím moc aut, nebylo mi to příjemné. Ale zvládla jsem to. Před desátou jsme dorazili na místo všichni. Měli jsme vstupenky už koupené, takže odbavení rychlé. Honem se převléct do plavek a zabrat místa. Vždycky si chodíme vzít lehátka k Forum romanun když není léto. Teď to nebylo jinak. Lehátka zabrané, hurá na tobogány! Jasně, že já ne. Ale kouknout na děcka. Pak jsme se šli rochnit do bazénu. Byl tak krásně teplý.. 38 stupňů! To já můžu :D Vypadalo to, že aj malému v břiše se to líbí. Ale nebyli jsme tam ani hodinu a já už byla unavená :D 

V jedenáct jsme si šli dát svačinu a odpočinout. Chvíli jsme poleželi a pak šli do Cafe baru. V rámci vstupenky pro dospělé byl dezert zdarma, to jsem si nemohla nechat ujít! Dala jsem si Míša dort a horkou čokoládu! No ňamka!!

Po dezertu jsme šli zkontrolovat lehátka :D Tak jsme tomu se strýcem říkali, když jsme chtěli jít si poležet. Zase přestávečka a do vody. Takhle jsme to dělali zhruba do půl šesté. Já jsem si aj zdřímla, asi na 15 minut :D přečetla jsem dvě kapitoly. Bylo to opravdu fajn. Relax, vypadnout nachvilku. V šest jsme odjížděli. Cesta byla opět v klidu, žádný velký provoz. Vysadila jsem mamku a ségry a frčela si domů.


Vaše Krista

Komentáře

  1. Už jen 3 týdny?? Tyjo to letí... Ne že bych neměla ráda bazény, ale nejvíc by mě asi potěšil ten moučník :D Míša dort miluju a horkou čokoládu taky :D :P

    OdpovědětVymazat
  2. O jarních prázdninách mě vzala teta se strejdou a sestrenicin syn taky do bazénu, kde jsem dlouho nebyla. Konkrétně do Jihlavy :) v Aqualandu Moravia jsem byla a moc se mi tam líbilo. Akorát tam bylo strašně moc lidí :D

    OdpovědětVymazat
  3. to je super, že jste si to užili a odpočinuli :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat