Konečně po Vánocích a Silvestru

 Zdravíčko. Jak se Vám daří v Novém roce 2023? Ano, uplynuly teprve 2 dny, ale co :D Řekla jsem si, že když jsem loňský rok končila povídacím článkem, tak letos začnu taky povídacím. Jak jste prožili Vánoce, svátky, volno a Silvestr?


U nás to byla jedna velká honička. Týden před Vánocemi jsem lítala po domě jak tajfun, abych všechno uklidila, vyčistila, připravila. Nebudu lhát, opravdu jsem si mákla. Ale manžel mi hodně pomáhal uklízet. Jinak bych byla asi ko.

Vůbec mě loni neprovázela vánoční nálada. Ano, vyzdobili jsme dům - venku světýlka na přístřešek pro auto, obývák nějaké světýlka, svíčky, stromeček, svícen, adventní věnec. Prostě klasika. Ale ani jednou mě nenapadlo si pustit nějakou vánoční písničku/koledu. V televizi jsem se na pohádku podívala snad až na Štědrý den a to byl ke všemu Shrek. Plus potom Peklo s princeznou. Ve čtyři jsme si sedli k večeři, první a poslední ve dvou, takže jsem si to užívala. V pět jsme šli dolů za tchánem a jeho matkou. Poseděli a pak šli oni nahoru a rozdávali se dárky. My si nadělili sadu hrnců, pomalý hrnec, 3 společenské hry, dostala jsem instantní fotoaparát (co z něho hned vyleze fotka), a takovou mikonodeku :D Manžel dostal sadu vrtáků a šroubů, novou klávesnici a vesmírné ponožky :D Králíčkům Ježíšek donesl nové misky na vodu, granulky a kokina. Večer jsme mrkli na Sám doma a šli spát.

Druhý den jsme jeli k mým rodičům na oběd. Tam jsme dostali další dárky. Nějakou kosmetiku, pyžama (o ty jsem prosila) a spoustu oblečení pro mimčo.

Další den jsme jeli dopoledne k švagrové, oni odpoledne k nám. Neptejte se mě proč. Ale bylo to pro mě náročné. Zvlášť ta starší neteř má strašně vysoký, pronikavý hlas když začne křičet nebo pištět. No bolela mě hlava šíleně :D

Další den jsme jeli k rodičům od taťky. Chvíli jsme poseděli, pojedli, popili. Byla jsem už tak strašně unavená, že jsem ani nevnímala. A opět to bylo ty vůbec nejíš, vem si zeleninu, tu teď musíš jest kvůli vitamínům. Ne nemusím. Nejedla jsem zeleninu před tím a nemám důvod jíst ji ani teď. Nechutná mi a tečka.

Další den, to už byla myslím středa, dojeli k nám rodiče a teta s rodinou. Pozvali jsme je na oběd, udělali jsme guláš. Páč řízky se jí pořád. Rozdali jsme jim dárky, pokecali jsme. Jídla jak pro celý region.. Pak jsem zaujala polohu ležmo a vytuhla jsem. V noci jsem totiž asi 3 hodiny nespala, takže to pro mě byl masakr pak fungovat. 

Ve čtvrtek se konal každoroční pochod z Buchlova do Napajedel, jen pánská jízda naštěstí. Takže manžel ráno vyzvedl dva kamarády, jeli do Napa kde nabrali strýce a teta je odvezla na Buchlov. cca 30-35 km. Záleží kama jdou :D Mě čekala návštěva u tety. Děcka dostali na Vánoce kinekt k xboxu, takže jsme hráli Just dance. Dokonce aj já jsem tančila. 

Pátek jsme měli po všech těch návštěvách konečně volno. Nic se nám nechtělo dělat, vůbec se nedivím. Byli jsme rádi, že žijeme. Odpočívali jsme, váleli se u televize. Prostě opravdu relax. 

Silvestr jsme měli slavit ve čtyřech, stará parta. No.. Den předem volal manželovi kamarád, jestli něco neplánujeme na Silvestra. Že by se když tak stavil. Tak jsme řekli ať klidně dojde, jeden navíc nevadí. Ráno v sobotu jsme jeli do obchodu, kde se potkali s kámoškou a kámošem. Společně jsme nakoupili a jeli k nám. Říkala jsem, že toho nebudu chystat nějak moc. Udělali jsme jednu veku chlebíčků, jeden talíř jednohubek a jeden talíř pizza šneků. Pak se šli ogaři koukat na telku a já s kámoškou jsme zkoušeli novou hru co dostali na Vánoce. Zkoumali jsme pravidla, abychom to pak mohli ty dva naučit :D Hra nese jméno Karak, jednoduchá hra a i zábavná :) Kámoška říkala, že jí jakási dospělá ženská říkala, že ta hra je strašně těžká tak se toho bála, ale nakonec úplná pohoda. Vyzkoušeli jsme si to ve dvou a pak ještě chvíli odpočinuli. Manželovi volal další kámoš, že jestli se můžou se svojou na silvestra chvilku stavit, že něco koupí. Tak teda, že jo. V zápětí psal ten první kámoš, jestli může vzít bratra, že by byl sám. Okey. Pak psal znovu, že se staví i jeho druhý bratr s manželkou. Nakonec nás tu bylo 10, ale jeden z bratrů pak odešel, že musí na noční (policajt), No takže asi tolik ke klidnému Silvestru ve čtyřech :D O půlnoci jsme si připili, pustili dva ohňostroje a každý se vydal domů. Takže jsme zbyli opravdu jen čtyři :D 

Po silvestru jak jsme se vyspali, jsme uvařili česnečku a čočku. Zahráli jsme si asi 3x ten Karak všichni čtyři. Obídek a nakonec jsme si dali ještě hru Zaklínače. Naše oblíbená hra. Dohráli jsme a kámoši jeli domů. My to zakempili u televize na Netflixu. Pustili jsme si čtvrtou řadu To hot too handle. Dneska ráno jsme to dokoukali a rozkoukali Wednesday.


Jak jste to zvládli všechno Vy?

Vaše stále těhotná Krista

Komentáře

  1. Noo, stihli jste toho celkem dost :)) Ten foťák by mě potěšil, hezký dárek! Silvestr mě pobavil, jak se lidičky přidávali :D Já jsem měla krásné Vánoce i celkem Silvestra a Nový rok... přijde mi, že ten advent a Vánoce utekly hrozně rychle...

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční návštěvy jsou vždycky náročné, natož pro těhotnou. Smekám, jak jsi to zvládla! My jsme návštěvy stihli v jednom dni na 1. svátek vánoční. Dopoledne přijela teta se strejdou a sestřenice s bratrancem, k večeru druhá teta se strejdou. Mezi svátky (i na Štědrý den a Silvestr) jsem chodila na brigádu na kluziště. Chodilo hodně lidí, ale teplotní rekordy byly fakt extrémní. Bruslili jen v mikinách :D chudáku, to musel být náročný Silvestr :D já byla doma a koukala jsem na TV, mám ráda rodinnou pohodu :) přeji ti úspěšný nový rok! Hlavně zdravíčko :)! Kdy máš termín, mohu-li se zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Karak je skvělý :D máme k němu i rozšíření a letos by měl vycházet Karak 2 :) dokonce kolegyně v práci si ho na mé doporučení také koupila :)

    my měli svátky klidnější a já si je naprosto užila :) hlavně, že jsem byla s rodinou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak to všechno strašně rychle uteklo. :D A už je nový rok. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jste měli hodně veselý Silvestr😂 Já letos/loni měla extrémně vánoční náladu, neskutečně jsem se na svátky těšila! Nakonec byly na můj vkus docela rozlitáné ale i přesto jsme si to užili 😃

    OdpovědětVymazat

Okomentovat