Bookcase November a December 2022

Zdravíčko. Přicházím s dalším článkem, který měl správně vyjít ještě minulý rok, ale.. ale.. známe se. Takže, tadá. Tady je. Na konci roku jsem ještě stihla pár knih sehnat :D

 

Za listopad jsem si pořídila 10 knih. Jako první si ke mně našla cestu kniha Vrah je v každém z nás a rovnou jsem ji i přečetla :)

Dále jsem měla předobjednanou knihu Koruna z kostí a zlata spolu s druhým dílem Ranhojičky. Jako bonus jsem si k tomu vzala Jenom nestvůra a Kufr z nebe.

Našla si ke mně cestu dokonce i manga. Šestý díl Spy x Family.

Pak jsem si chtěla udělat radost, proto nesmí chybět ani Hrad ve Skotsku. Brumbálova tajemství jsem si pořídila také, abych se pak mohla mrknout na film. Nejsem toho schopná. Jen mi trochu vadí, že je to jiná obálka než předchozí dva scénáře.

Jako poslední knihy jsem si koupila Život svatých a Královny hrůzy.

_____________________________________________________
Za prosinec mi přibylo pouze 5 knih.

K narozeninám jsem si pořídila tyhle dvě krasavice.

Kouzla rodu Thornů jsem dostala od kamarádky k narozeninám.

A tyhle dvě krásky jsem zase dostala od kamarádky k Vánocům.


Co Vy? Dostali jste nějaké knihy k Vánocům?
Vaše Krista

Komentáře

  1. Já dostala pět knížek k Vánocům a měla jsem z nich ohromnou radost, sama si je totiž už skoro vůbec nekupuju :) Vrah je v každém z nás jsem chtěla koupit příteli k Vánocům, ale bohužel byla celkem rychle vyprodaná.. Už by ale měl být dotisk, tak mu ji plánuji koupit k narozeninám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Život svatých mám přečtený a doporučuji :) je úžasně graficky zpracována :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kufr z nebe mám rozhodně v plánu, jen se k němu dostat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Brala bych snad všechny, jen bajky už mám.

    OdpovědětVymazat
  5. Já už se delší dobu chystám na Hrad ve Skotsku :-) Teď momentálně čtu od Nicholas Sparkse Přání :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat