Already read: January 2023

Already read: January 2023

Ahojky, leden docela utekl a já toho moc nepřečetla i když jsem se snažila, ať toho přečtu do porodu co nejvíc. Termín mám 12.března. Ale zase musím říct, že jsem přečetla vše co jsem chtěla za leden přečíst a ještě něco navíc. Přečetla jsem 4 knihy, 1 komiks, 1 mangu a 1 pohádku.

Série Alex Craftová: Čarodějka stínů, Tanec stínů, Vzpomínky stínů - Kalayna Price
Sérii jsem měla v knihovně už snad od počátku, takže jsem ráda, že jsem se k ní konečně odhodlala. Až během čtení jsem zjistila, že další čtyři knihy nejsou přeložené. Ale vůbec mi to nevadí. První kniha se mi líbila nejvíc, další už to tak hezky nešlo. Třetí díl skončil zajímavě, ale jak říkám.. další díly číst určitě nebudu. Jestli jste to někdo četl i v aj, řekněte mi prosím.. s kým nakonec skončila? :D

Němý hlas: Kniha sedmá - Jošitoki Óima
Poslední díl téhle mangy. Četla jsem jen, abych věděla jak to dopadne. No a musím říct, že jsem čekala trochu něco jiného.. Proto z toho nejsem odvařená.

Nářek čarodějnice - Bartosz Sztybor
Komiks zaklínače jsem si nemohla nechat ujít a když už ho konečně dostal manžel na Vánoce, tak jsem neodolala. 

A tímhle komiksem jsem přečetla vše, co jsem měla v plánu.

Medvěd nechce jít spát - Oksana Bula
Taková pěkná pohádka, kterou jsem si půjčila a přečetla nahlas mimču v břiše. Trošku jsem si připadala ujetě, ale nevadí. Pohádka je moc pěkná a není dlouhá. Ilustrace jsou nádherné. Po knize jsem hlavně aj sáhla skrz čtenářskou výzvu na Databázi knih. :)

Griša: Světlo a stíny - Leigh Bardugo
Do knihy jsem se pustila na požádání manžela, abychom se mohli podívat na seriál na Netflixu :D Kniha se mi velice dobře četla, začátek byl trochu pomalejší, ale pak to stálo za to. Hlavní hrdinku jsem si oblíbila, byla trošku naivní, ale v dobrém smyslu. Jsem velice zvědavá na pokračování.


Kolik jste toho přečetli Vy?
Vaše Krista

Komentáře

  1. přečetla jsi toho dost :) jsem zvědavá, co budeš říkat na celou sérii Griša a co na seriál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oksanu Bulu mám moc ráda, knihy od ní používám v práci, jsou skvělý.

    OdpovědětVymazat
  3. Já přečetla asi pět knížek, leden byl na čtení pomalejší :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý seznam! Já jsem za leden přečetla asi 5 knih - jedna do celoroční výzvy a zároveň štafeta, pak dvě fantasy knihy série Naslouchač, jeden román od Greena - Hledání Aljašky a dočetla jsem rozečtenou knihu z prosince.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat