Co je u nás nového a Vánoce na obzoru

 Zdravím lidičky. Jak se Vám daří v těhle dnech? Já musím říct, že na mě opět dopadá nějaká větší únava. Někdy mám dny, kdy jsem ráda, že jsem vylezla z postele a něco snědla.. no a dneska jsem docela produktivní.. Nicméně.. co je u nás nového od posledního článku? Kde jsem mimochodem psala, že doufám, že nenapíšu až na Vánoce, haha. Moc daleko od toho nejsem :D


V říjnu se toho asi moc neudálo. Mamka měla narozeniny, tak jsme u nich oslavovali. Pokoupila jsem nějaké věci pro mimčo, dodělávali jsme pokojíček. Stavěli skříně a tak. Na konci října měla sestřenka narozeniny, takže jsme jeli zase oslavovat. Poslední víkend jsme šli do Zoo na Halloween. Byli jsme na něm i minulý rok a moc se nám to líbilo. Letos to bylo slabší. Takže jsme byli trochu zklamaní. Ale mě se to úplně marný nezdálo. I když jsem měla na ruce jedno malé klíště, které se bálo :D

Poslední den v říjnu jsem měla druhý screening. Byla jsem trochu nervózní, ale naštěstí všechno v pořádku :) Jsme zdraví a to je hlavní. 

Listopad byl trochu náročnější. Měli jsme víc aktivit. Skoro každý víkend něco. Šli jsme na svatbu kamarádů, užili jsme si to. Přijeli kamarádi na víkend. Měli jsme oslavu narozenin. Prostě v jednom kole. A víceméně přípravy na Vánoce žejo.

Před týdnem jsem měla narozeniny, takže zase o rok starší. Děs. Neteř měla narozeniny, tak jsme jí byli popřát. Tchán má dneska narozeniny, takže taky se bude přát :D

Už vypadám trochu těhotně! Narostlo mi bříško. Jupí! :D Těhotenský ekzém se mi už docela ztratil, takže nevypadám jak obluda.Jupí! Začíná mě trápit bolest pod žebry. Včera malej byl děsný satan a opravdu celý den kopal.. Začal v pět ráno a ještě o půl jedenácté měl poslední číslo.. Satan jeden. Divím se, že nemám modřiny. Začínám přemýšlet jestli chci jít na mateřskou 6 týdnů před porodem nebo už 8 týdnů před. Příští týden jdu na kontrolu, tak to musím pořešit. 

Dneska jsem se rozhodla, že chci udělat pomazánku, vaječný koňak, kokosky a oběd :D Oběd se mi už peče. Vše jsem zvládla a odpoledne udělám ještě rafaello kuličky. Dostala jsem na to docela chuť, takže :D Odpoledne mě čeká nákup a musíme dokoupit poslední dárky. Ať už to nemusím řešit. Naštěstí jsou to jen poukázky do lékárny pro babičky a drogerka pro švagrovce. Takže cajk. 

V pondělí jsme dokonce už i koupili kočárek a jelikož byl v barvičce, kterou jsme chtěli, rovnou nám ho zabalili. Už kempí u rodičů :D Jo a dva týdny zpátky jsem byla na těhotenské cukrovce, taky všechno v pohodě. 

V pátek má manžel firemní večírek. Moc se mu tam nechce, ale tak aspoň se nají :D V sobotu mám zase já sraz ze základky, tak jsem zvědavá kolik se nás tam nakonec ukáže, protože domluvit se na něčem je očividně problém i po základce... Příští týden budu uklízet a chystat všechno na Vánoce :) Zatím mě nějak vánoční nálada nepřepadla. Kdoví, třeba ani nebude. 


Omlouvám se, že článek je chaotický, ale psala jsem, co mi zrovna přišlo na mysl. Moje paměť je poslední dobou mimo provoz :D Předpokládám, že další článek napíšu v lednu a  bude to ohledně dárků na Vánoce a Silvestra. 

Užijte si svátky a pořádně se najezte cukroví :D

Vaše Krista

Komentáře

  1. To jsem ráda, že screening dopadl dobře :) Dodatečně přeju všechno nejlepší! Hlavně zdraví pro tebe i miminko a štěstí, pohodu, lásku, ať jsi šťastná :) A přeju taky krásné Vánoce :) Rafaello kuličky, hmmm, mňam :P Já mám ještě ráda medovníkové :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že je vše v pořádku :) a koukám, že toho máte i dost nakoupeno a vyřešeno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jste v pořádku. To je nejdůležitější! :) Kdy máš termín? Mamka měla taky v říjnu narozeniny, my se ségrou máme zítra :D. Opožděně ti přeji všechno nejlepší, hlavně zdravíčko, to je nejdůležitější :). Nejvíce natěšená na Vánoce jsem byla, když jsem ještě věřila. To mělo svoje kouzlo. Pak to opadlo. Samozřejmě se taky těším, ale už ne tak moc. Blíží se zkouškové, takže prázdniny budou plné učení. :/ Přeji ti krásné svátky :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem ráda, že je všechno v pořádku. Kdy máš termín? :) Já chtěla 6 týdnu před mateřskou, i v práci s tím počítali, hlavně když jsem zaučovala kolegy s novým programem. Nakonec to dopadlo tak, že se malej narodil o dva měsíce dřív, uličník jeden. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat