Knižní výzva 2022

 

Ahojte! Rok 2021 za námi a rok 2022 před námi. A to znamená nová výzva. Kdo mě znáte, víte, že tyhle výzvy si ráda dávám. Není to nic těžkého, prostě jen chci určitý počet knih přečíst. A občas se mi to i zadaří. Než se podíváme na letošní výzvu, pojďme si shrnout loňskou. 

Jen taková vsuvka, zjistila jsem, že v roce 2020 jsem splnila 30 přečtených knih. Neměla jsem jednu započítanou..

Ale zpět k roku 2021. Za rok 2021 jsem si dala za cíl přečíst 20 knih. Myslela jsem, že budu ráda, když to vůbec splním. Ale nakonec jsem přečetla 80 knih! 80!! Chápete to? Vůbec nevím kde jsem k tomu přišla. Pokud chcete vědět jaké knihy jsem přečetla, mrkněte sem. Jsem docela ráda, ale nevěřím že letos to bude stejný. 😅 No uvidíme. 

Ještě jsem se pustila do jedné knižní výzvy, tu sem také přidám.


Cíl na rok 2022: 30 knih

..zkusíme to opět zvýšit.. :D


PŘEČTENÉ KNIHY

1. Zaklínač - Skleněný dům - Paul Tobin

2. Zaklínač - Liščí děti - Paul Tobin

3. Zaklínač - Bouřková sezóna - Andrzej Sapkowski

4. Z krve a popela - Jennifer L. Armentrout

5. Šest -  Luca Veste

6. Dcera zimy - Vladimíra Šebová

7. Kroniky prachu - Lin Rina

8. Kroniky prachu: pár stránek navíc... - Lin Rina

9. Město duší - Martina Čekalová

10. Město zrady - Martina Čekalová

11. Mrazivý oheň - Amanda Hocking

12. Ledem políbená - Amanda Hocking

13. Křišťálové království - Amanda Hocking

14. Zaslíbená - Kiera Cass

15. Zrazená - Kiera Cass

16. Dcera kostí a dýmu - Laini Taylor

17. Dny krve a hvězdného třpytu - Laini Taylor

18. Sny andělů a chimér - Laini Taylor

19. Zkáza Ďáblova akru - Ransom Riggs

20. Zaklínač - Prokletí vran - Paul Tobin

21. Království těla a ohně - Jennifer L. Armentrout

22. Po stopách Jacka Rozparovače - Kerri Maniscalco

23. Dvůr stříbrných plamenů - Sarah J. Maasová

24. Orange. Kniha první - Ičigo Takano

25. Orange. Kniha druhá - Ičigo Takano

26. Orange. Kniha třetí - Ičigo Takano

27. Orange. Kniha čtvrtá - Ičigo Takano

28. Orange. Kniha pátá - Ičigo Takano

29. Orange. Kniha šestá - Ičigo Takano

30. Srdcerváči. Kniha 1 - Alice Oseman


30 knih pokořeno 29.4.2022!

..pokračujeme dál..


31. Srdcerváči. Kniha 2 - Alice Oseman

32. Srdcerváči. Kniha 3 - Alice Oseman

33. Srdcerváči. Kniha 4 - Alice Oseman

34. Vánoční prasátko - J.K. Rowling

35. Vražda na faře - Agatha Christie

36. Ranhojička - Lynette Noni

37. Cilčina cesta - Heather Morris

38. Babičky: Mrtvý kuchař - Minna Lindgren

39. Pýcha a předsudek - Jane Austenová

40. Němý hlas. Kniha první - Jošitoki Óima

41. Němý hlas. Kniha druhá - Jošitoki Óima

42. Němý hlas. Kniha třetí - Jošitoki Óima

43. Němý hlas. Kniha čtvrtá - Jošitoki Óima

44. Spy x Family 1 - Tacuja Endó

45. Spy x Family 2 - Tacuja Endó

46. Spy x Family 3 - Tacuja Endó

47. Spy x Family 4 - Tacuja Endó

48. Jeden z nás - Shari Lapena

49. Krutý princ - Holly Black

50. Podlý král - Holly Black

51. Harry Potter a Kámen mudrců - J. K. Rowlingová

52. Královna ničeho - Holly Black

53. Jak se král Země víl naučil nenávidět příběhy - Holly Black

54. Mlčící fontány - Ruta Sepetys

55. Čtyři mrtvé královny - Astrid Scholte

56. Němý hlas. Kniha pátá - Jošitoki Óima

57. Zaklínač - Z masa a ohně - Aleksandra Motyka

58. Zaklínač - Blednoucí vzpomínky - Bartosz Sztybor

59. Vespertina: Temná kněžka - Margaret Rogerson

60. Spy x Family 5 - Tacuja Endó


Další 30 za mnou 13.8.2022

..co bylo dál?


61. Mrtvá v knihovně - Agatha Christie

62. Milenec z temnot - J.R. Ward

63. Milenec z věčnosti - J.R. Ward

64. Probuzený milenec - J.R. Ward

65. Nalezený milenec - J.R. Ward

66. Nespoutaný milenec - J.R. Ward

67. Letos v zimě - Alice Oseman

68. Nick a Charlie - Alice Oseman

69. Vyvolený milenec - J.R. Ward

70. Temné královny Fennbirnu - Kendare Blake

71. Srdcerváči: Ročenka - Alice Oseman

72. Němý hlas. Kniha šestá - Jošitoki Óima

73. Čokoládový klub - Carole Matthews

74. Vrah je v každém z nás - Lucie Bechynková

75. Tři sestry - Heather Morris

76. Koruna z kostí a zlata - Jennifer L. Armentrout

77. Pomstěný milenec -  J. R. Ward

78. Spy x Family 6 - Tacuja Endó

79. Jedna noc s ním - Elle Kennedy

80. Opravdové zločiny 2 -Lucie Bechynková

81. Dopisy, které nikdo nečetl - Iona Grey

82. Kavárna v Kodani - Julie Caplin

Komentáře

  1. Wow, 80 je opravdu hodně! Věřím, že letos dáš podobný počet :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je skvělé :) přeji v tom roce samé úžasné knihy :) A ať se ve výzvě daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si letos dala za cíl přečíst alespoň jednu knihu za měsíc a konečně také začít číst knihy, které mi doma v knihovně leží už dlouho. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat